§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Klient z chwilą akceptacji Regulaminu oświadcza, że zapoznał się z jego treścią, wyraża zgodę na jego warunki i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Właścicielem sklepu internetowego, a także marki BAMUU.PL jest firma BAMUU BARBARA MURZYN
z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 3/9, 42-600, Tarnowskie Góry, NIP: 645-18-93-865 REGON: 242964957
Kontakt:
email: info@bamuu.pl.
telefoniczny: +48 737 334 355
Definicja:
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której
przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu
Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu
internetowego BAMUU.PL
§2
ZAMÓWIENIA
1) Zamówienia możesz złożyć na trzy sposoby:
a) online przez sklep internetowy BAMUU.PL
b) mailowo pod adresem: info@bamuu.pl
c) telefonicznie pod numerem telefonu: +48 737 334 355
2) Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru.
3) Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podanego podczas zamówienia, zostanie przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia.
4) Obsługa sklepu internetowego BAMUU.PL w celu wyjaśnienia wątpliwości, lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia, może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub numer telefonu.
5) Klient wyraża zgodę na otrzymane wiadomości SMS / MMS z wiadomością na temat realizowanego zamówienia.
§3
PŁATNOŚCI
1) Klient ma do wyboru formy płatności:
a) payu ( operator płatności internetowych )
b) płatność przy odbiorze
c) przelew na konto firmowe : Mbank : 82 1140 2004 0000 3002 8132 7017
§4
WYSYŁKA TOWARU
1) Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy, który znajduje się w zakładce FAQ ( Dostawa / Koszty )
§5
REKLAMACJE
1) Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon lub faktura VAT).
2) Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy ponosi Sklep.
3) Szczegółowe informacje oraz jak postępować w przypadku zgłaszania reklamacji znajduje się w zakładce FAQ ( Zwroty / Reklamacje)
§6
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1) Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.
2) Szczegóły dotyczące procesu zwrotu towaru oraz instrukcja jak go przeprowadzić znajdują się w zakładce FAQ ( Zwroty / Reklamacje)
§7
OCHRONA PRYWATNOŚCI
1) Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2) Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
3) Więcej informacji w Polityce Prywatności
§8
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
1) Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.